کد خبر : 208076
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 21:51

اتوبوسرانی قزوین حمل و نقل زائرین اربعین در مهران را مدیریت می‌کند

اتوبوسرانی قزوین حمل و نقل زائرین اربعین در مهران را مدیریت می‌کند

به گزارش ایلنا، سید محمدمهدی تقوی با اعلام این خبر گفت: اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی قزوین در پارکینگ اربعین با ظرفیت ۳۰۰ هزار خودرو به عنوان بزرگترین پارکینگ در ۱۱ کیلومتری مرز مهران آماده خدمت‌رسانی و انتقال زائرین به شهر مرزی مهران و برعکس است. مسئول عملیات و پشتیبانی در مرز مهران اظهار کرد: ۷۰ درصد

اتوبوسرانی قزوین حمل و نقل زائرین اربعین در مهران را مدیریت می‌کند

به گزارش ایلنا، سید محمدمهدی تقوی با اعلام این خبر گفت: اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی قزوین در پارکینگ اربعین با ظرفیت ۳۰۰ هزار خودرو به عنوان بزرگترین پارکینگ در ۱۱ کیلومتری مرز مهران آماده خدمت‌رسانی و انتقال زائرین به شهر مرزی مهران و برعکس است.

مسئول عملیات و پشتیبانی در مرز مهران اظهار کرد: ۷۰ درصد جابه‌جایی زائرین به کشور عراق از مرز مهران صورت می‌گیرد و روزانه حدود ۲۰۰ هزار زائر از پارکینک اربعین، پایانه برکت و سایر پارکینگ‌ها به مرز مهران در حال جا‌به‌جایی هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین افزود: سازمان اتوبوسرانی شهرداری وظیفه سنگینی در حمل و نقل زائرین در شهر مهران را بعهده دارد و این سازمان در ایام اربعین حسینی از ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور ماه بـا ۷۰ درصد ظرفیت آماده خدمات‌رسانی به شهروندان گرامی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح