کد خبر : 206781
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 18:12

دانلود زیرنویس فیلم Beat the Devil 1953 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Beat the Devil 1953 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Beat the Devil 1953 زیرنویس فیلم شیطان را بزنید یک فیلم کمدی ماجرایی به کارگردانی جان هیوستون است که در سال ۱۹۵۳ منتشر شد. در این فیلم همفری بوگارت، جنیفر جونز و جینا لولوبریجیدا به ایفای نقش پرداختند و رابرت مورلی، پیتر لور و برنارد لی در آن حضور داشتند. هیوستون و

دانلود زیرنویس فیلم Beat the Devil 1953 زیرنویس فیلم شیطان را بزنید یک فیلم کمدی ماجرایی به کارگردانی جان هیوستون است که در سال ۱۹۵۳ منتشر شد. در این فیلم همفری بوگارت، جنیفر جونز و جینا لولوبریجیدا به ایفای نقش پرداختند و رابرت مورلی، پیتر لور و برنارد لی در آن حضور داشتند. هیوستون و ترومن کاپوتی فیلمنامه را نوشتند که بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۵۱ نوشته روزنامه‌نگار بریتانیایی کلود کاکبرن که با نام مستعار جیمز هلویک نوشته شده بود. هیوستون این فیلم را به عنوان نوعی تقلید مسخره از فیلم شاهین مالت در سال ۱۹۴۱ ساخت که هیوستون کارگردانی آن بود و بوگارت و لور در آن ظاهر شدند. کاپوتی گفت: “من و جان [هوستون] تصمیم گرفتیم داستان را مسخره کنیم و آن را به عنوان یک تقلید تلقی کنیم. به جای یک شاهین مالتی دیگر، ما آن را به یک… [جعل] در این نوع فیلم تبدیل کردیم.”

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Beat the Devil 1953 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Beat the Devil 1953 بیلی دانروتر یک آمریکایی ثروتمند سابق است که روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او با اکراه با چهار کلاهبردار کار می کند: پیترسون، جولیوس اوهارا، سرگرد جک راس و راولو، که در تلاش برای به دست آوردن زمین های غنی از اورانیوم در بریتانیای شرقی آفریقا هستند. بیلی مشکوک است که سرگرد راس یک افسر مستعمره بریتانیایی را که تهدید به افشای نقشه آنها کرده بود، به قتل رساند. بیلی و همسرش ماریا در حالی که در ایتالیا منتظر سفر به آفریقا هستند، با یک زوج بریتانیایی به نام هری و گوندولن چلم ملاقات می‌کنند که قصد دارند با یک کشتی سفر کنند. هری یک انگلیسی بسیار مناسب و سنتی به نظر می رسد، در حالی که گوندولن اهل تخیل و خیالبافی اجباری است. بیلی و گوندولن با هم رابطه دارند، در حالی که ماریا با هری معاشقه می کند. پترسون مشکوک می شود که چلمز ممکن است تلاش کند خود اورانیوم را بدست آورد. اگرچه این نادرست است، به نظر می رسد توسط گوندولن تأیید شده است، که در مورد شوهرش دروغ می گوید و اهمیت او را اغراق می کند.

دانلود زیرنویس فیلم شیطان را بزنید ۱۹۵۳ بیلی و پیترسون تصمیم می‌گیرند به جای آن سوار هواپیما شوند، اما وقتی که آنها در حال هل دادن آن هستند، ماشین آنها پس از خرابی از بالای صخره عبور می‌کند و به اشتباه گزارش می‌شود که این جفت کشته شده‌اند. برای جایگزینی سرمایه از دست رفته پترسون، راولو به هری چلم نزدیک می شود و نقشه آنها را توضیح می دهد. درست در همان لحظه، در کمال تعجب همگان، بیلی و پیترسون بدون هیچ آسیبی به هتل باز می گردند، درست زمانی که کالسکه اعلام می کند که کشتی بالاخره آماده حرکت است. هری در کشتی فاش می کند که از نقشه پیترسون اطلاع دارد و قصد دارد به مقامات اطلاع دهد. پیترسون به سرگرد راس دستور می دهد تا هری را بکشد، اما بیلی تلاش برای قتل را خنثی می کند. با این حال، ناخدای مست کشتی با ناباوری به اتهامات خشمگین هری، هری را در سرتیپ حبس کرد.

زیرنویس فیلم Beat the Devil 1953 - بلو سابتایتل

زیرنویس Beat the Devil 1953 موتور کشتی خراب می شود و به مسافران گفته می شود که با قایق نجات فرار کنند. وقتی بیلی برای نجات هری می رود، متوجه می شود که او خود را آزاد کرده و کشتی را ترک کرده و قصد دارد در ساحل شنا کند. مسافران با رها کردن کشتی، در یک ساحل آفریقا فرود می آیند و در آنجا توسط سربازان عرب دستگیر می شوند. آنها توسط احمد، یک مقام عرب که مشکوک است جاسوس یا انقلابی هستند، بازجویی می شوند. بیلی با فرار از اتاق حواس‌پرتی ایجاد می‌کند و هنگامی که احمد دوباره دستگیر می‌شود با صحبت کردن با او در مورد ریتا هیورث، که وانمود می‌کند او را می‌شناسد، دوست می‌شود. سپس بیلی او را متقاعد می‌کند تا با قایق بادبانی، طرف را به ایتالیا برگرداند.

زیرنویس فیلم شیطان را بزنید ۱۹۵۳ پس از فرود مهمانی، آنها توسط یک کارآگاه اسکاتلند یارد که در حال تحقیق در مورد قتل افسر استعماری است، مورد بازجویی قرار می گیرند. درست همانطور که به نظر می رسد از صحبت های آرام پیترسون گرفته شده است، گوندولن نقشه پیترسون، مشارکت او در قتل و تلاش او برای کشتن هری را فاش می کند. کارآگاه بی درنگ پیترسون، اوهارا، راس و راولو را دستگیر می کند. در حالی که چهار کلاهبردار با دستبند هدایت می‌شوند، گوندولن تلگرافی از آفریقای شرقی بریتانیا دریافت می‌کند که می‌گوید هری زمینی را که پیترسون و دیگران قصد داشتند خود را ثروتمند کنند، به دست آورده است. او اکنون بسیار ثروتمند است و مایل است گوندولن را ببخشد. بیلی با خوشحالی می‌خندد و می‌گوید: «این پایان، پایان است!»

زیرنویس Beat the Devil 1953 - بلو سابتایتل

زیرنویس شیطان را بزنید ۱۹۵۳ در آگوست ۲۰۱۶، نسخه‌ای از Beat the Devil در سمپوزیوم فنی The Reel Thing به نمایش درآمد. بازسازی ۴K توسط Sony Pictures با همکاری The Film Foundation و نظارت گروور کریسپ انجام شد. پنج تفاوت عمده بین دو نسخه از فیلم توسط گری تیتزل برای وب سایت DVD Savant گزارش شده است. چهار دقیقه در مقایسه با نسخه اصلی بازسازی شد و مجموع طول فیلم را به ۹۳ یا ۹۴ دقیقه رساند. برخلاف نسخه اصلی، این بازسازی متعلق به شرکت تابعه سونی کلمبیا پیکچرز است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح