کد خبر : 206956
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 22:35

دانلود زیرنویس فیلم Dsp 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dsp 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dsp 2022 یک فیلم کمدی اکشن به زبان تامیل هندی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی پونرام است. در این فیلم ویجی ستوپاتی و آنوکریتی واس به ایفای نقش می پردازند، در حالی که بازیگران دیگری مانند پرابهاکار، پوگاژ، ایلاواراسو، جی. گناناسامباندام، دیپا و سینگامپولی در نقش های محوری دیگری ظاهر

دانلود زیرنویس فیلم Dsp 2022 یک فیلم کمدی اکشن به زبان تامیل هندی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی پونرام است. در این فیلم ویجی ستوپاتی و آنوکریتی واس به ایفای نقش می پردازند، در حالی که بازیگران دیگری مانند پرابهاکار، پوگاژ، ایلاواراسو، جی. گناناسامباندام، دیپا و سینگامپولی در نقش های محوری دیگری ظاهر می شوند. این فیلم در ۲ دسامبر ۲۰۲۲ در سینما اکران شد. این فیلم نقدهای منفی منتقدان و تماشاگران را دریافت کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Dsp 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Dsp 2022 رئیس انجمن تجارت گل عمده فروشی دینیگول موروگاپندی است. خانواده او متشکل از پسرش واسکوداگاما، دخترش سوماتی و همسرش است. پدر با ذهنیت طبقه متوسط همیشه دوست داشت پسرش یک شغل دولتی پیدا کند و در آن بسیار خاص بود. واسوداگاما به نام تلاش برای یک شغل دولتی برای دیدن آناپورانی به شیرینی فروشی آناپورانی می رود و در کنار دوستانش با خوشحالی از زندگی خود لذت می برد. برای مدت طولانی، اقوام به خانه واسوداگاما رفته اند تا عروس را بررسی کنند و واسوداگاما و خواهرش سوماتی روی دامادهای ورودی شرط بندی می کنند. با این حال، زمانی که مردی به نام موتا راوی وارد زندگی واسکوداگاما می شود، مشکلاتی پیش می آید. اینکه او چگونه موتا راوی را تمام می کند، بقیه داستان را تشکیل می دهد. و در نهایت Vascodagama موتا راوی را می کشد.

دانلود زیرنویس هندی فیلم Dsp 2022 نام آزمایشی فیلم VJS46 بود. در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲، عنوان فیلم DSP به همراه اولین پوستر ظاهری فیلم منتشر شد. طبق گزارش‌ها، فیلمبرداری این فیلم در ۱۵ فوریه ۲۰۲۲ به پایان رسید. آنوکریتی واس، بازیگری که تاج‌گذاری فمینا Miss India 2018 را به دست آورد، برای ایفای نقش اصلی زن امضا شد. در ابتدا قرار بود اولین بازیگری خود را در وتری بازیگر نقش پراشانت انجام دهد، اما به دلیل تاخیر در اکران آن فیلم، این فیلم اولین بازی او را رقم زد. در ۳۰ نوامبر ۲۰۲۲، سازندگان از پوسترهای شخصیت فیلم رونمایی کردند.

زیرنویس فیلم Dsp 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Dsp 2022 در ابتدا گزارش شده بود که غیبران قرار است موسیقی این فیلم را بسازد. با این حال او با D. Imman جایگزین شد که چهارمین همکاری او با Ponram پس از Varuthapadatha Valibar Sangam، Rajinimurugan و Seemaraja و پنجمین همکاری با Vijay Sethupathi پس از Rummy، Rekka، Karuppan و Laabam است. حقوق صوتی این فیلم توسط شبکه سان خریداری شد. اولین تک آهنگ با نام “Nalla Irumma” در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شد. دومین تک آهنگ با نام “Annapoorani” در ۳۰ نوامبر ۲۰۲۲ منتشر شد.

زیرنویس Dsp 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس هندی فیلم Dsp 2022 حق پخش پس از نمایش فیلم توسط نتفلیکس و سان ان ایکس تی خریداری شد، در حالی که حقوق ماهواره ای فیلم به تلویزیون سان فروخته شد. این فیلم برای نمایش دیجیتالی خود در Sun NXT از ۳۰ دسامبر ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح