کد خبر : 206866
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 21:21

دانلود زیرنویس فیلم Highway 2002 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Highway 2002 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Highway 2002 زیرنویس فیلم بزرگراه یک فیلم درام مستقل آمریکایی به نویسندگی اسکات روزنبرگ و کارگردانی جیمز کاکس است که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. در این فیلم جارد لتو، جیک جیلنهال و سلما بلر به ایفای نقش پرداخته اند. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Highway 2002 داستان فیلم

دانلود زیرنویس فیلم Highway 2002 زیرنویس فیلم بزرگراه یک فیلم درام مستقل آمریکایی به نویسندگی اسکات روزنبرگ و کارگردانی جیمز کاکس است که در سال ۲۰۰۲ منتشر شد. در این فیلم جارد لتو، جیک جیلنهال و سلما بلر به ایفای نقش پرداخته اند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Highway 2002 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Highway 2002 داستان فیلم در سال ۱۹۹۴ با خلبان کلسون (جیک جیلنهال)، فروشنده مواد مخدر، در لاس وگاس اکران می‌شود که به عنوان یک پیشخدمت ظاهر می‌شود و رولزرویس مشتری را می‌برد تا دوست دخترش را به محل کارش برساند. بهترین دوست او جک هیز (جرد لتو) یک نظافتچی استخر خوداشتغال است که با جیلی میراندا (کیمبرلی کیتس)، همسر برت میراندا (مارک رولستون)، یک شخصیت جنایت‌کار سازمان‌یافته، در حال رابطه دستگیر می‌شود. در حالی که جک بدون آسیب از رویارویی اولیه با میراندا می‌گریزد، میراندا سه نفر از غول‌ها را می‌فرستد (که در بقیه فیلم با نام «پاندای میراندا» نامیده می‌شود) تا پای جک را بشکنند. جک خلبان را متقاعد می کند که فرار کند و خلبان به آنها پیشنهاد می کند که به سیاتل بروند بدون اینکه به او بگوید که برای دیدن یک پرنده قدیمی خلبان به آنجا می روند. بدجنس ها به جایی که آن دو در حال حرکت هستند می افتند و برای شکار جک به راه می افتند.

دانلود زیرنویس فیلم بزرگراه ۲۰۰۲ در حالی که در یک غذاخوری هستند، جک و خلبان وقتی متوجه می شوند که کسی (سلما بلر) در پارکینگ غذاخوری مورد تعرض قرار گرفته است، مداخله می کنند. کاسی به او پیشنهاد می‌کند که نمی‌داند کجا باید برود، بنابراین جک به او پیشنهاد می‌کند که بالابر کند.

زیرنویس فیلم Highway 2002 - بلو سابتایتل

زیرنویس Highway 2002 در راه به سیاتل، آنها با جانی روباه (جان سی مک گینلی)، یک سنگربان سالخورده آشنا می شوند که با هم تگ می کند، دزموند پسر تمساح را از دست گروهی از قلدرهای دبیرستانی نجات می دهد و در نهایت در سیاتل در یادبود این اخیرا به پایان می رسد. کرت کوبین را ترک کرد. خلبان عاشق قدیمی خود را پیدا می کند اما از اینکه متوجه می شود او او را به یاد نمی آورد دلش می سوزد. خلبان دوباره با جک ملاقات می کند و علیرغم تلاش آنها برای فرار از پانداهای میراندا، سرانجام در گوشه ای قرار می گیرند و هر دو پای جک را می شکنند. با این حال، او عشق با کیسی پیدا کرده است و هر دو تصمیم می گیرند تا زمانی که جک شفا می یابد، در سیاتل بمانند. در همین حال خلبان تصمیم می گیرد به وگاس برگردد و متوجه می شود که از لوسی، دختری که پشت سر گذاشته مراقبت می کند.

زیرنویس Highway 2002 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم بزرگراه ۲۰۰۲ وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes هنوز این فیلم را تایید نکرده است، اما نظرات متفاوت بوده است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح