کد خبر : 206902
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 19:06

دانلود زیرنویس فیلم HIT: The 2nd Case 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم HIT: The 2nd Case 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم HIT: The 2nd Case 2022 یک فیلم مهیج جنایی به زبان تلوگو هندی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی Sailesh Kolanu است. این دومین قسمت از HITverse است، پس از HIT: The First Case (2020). در این فیلم آدیوی سه، میناکشی چوداری و رائو رامش به ایفای نقش می پردازند. خلاصه داستان

دانلود زیرنویس فیلم HIT: The 2nd Case 2022 یک فیلم مهیج جنایی به زبان تلوگو هندی محصول ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی Sailesh Kolanu است. این دومین قسمت از HITverse است، پس از HIT: The First Case (2020). در این فیلم آدیوی سه، میناکشی چوداری و رائو رامش به ایفای نقش می پردازند. خلاصه داستان درباره کریشنا دیو (سش) است که یک پرونده قتل زنجیره ای را در ویساخاپاتنام حل می کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم HIT: The 2nd Case 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم HIT: The 2nd Case 2022 رام پراساد کدوری از رابطه خارج از ازدواج همسرش جانسی آگاه می شود و احساس شکستگی می کند. جانسی از ترس افشای او، رام پراساد را به اتهام تجاوز زناشویی دستگیر کرد و شهرت او را خدشه دار کرد. اگرچه او به خانه بازمی گردد، اما از نظر اجتماعی بایکوت می شود و بعداً خودکشی می کند

کریشنا دیو که مدت کوتاهی با نام KD شناخته می شود، SP در تیم مداخله در قتل (HIT) آندرا پرادش در ویشاکاپاتنام است که به دلیل حضور ذهن و سرعت در دستگیری مجرمان موفق است. او با آریا، کارآفرینی که یک بوتیک دارد و یکی از اعضای فعال انجمنی برای رفاه زنان است، درگیر یک رابطه زنده است. سانجانا، زنی که در یک کافه کار می‌کند، به طرز وحشیانه‌ای به قتل می‌رسد و بعد از اینکه همه از محل کارش خارج می‌شوند، قصابی می‌شود. ک.د که در این پرونده تعیین شده است، از بخش پزشکی قانونی متوجه می شود که از اعضای بدنی که در محل جنایت ظاهراً در سنجانا پیدا کردند، فقط سر او و سایر اعضای بدن سه زن دیگر است. از طریق یک اثر گازگرفتگی روی گردن سانجانا، مشخص می‌شود که قاتل یک دندان اضافی روی ثنایایش دارد.

همراه با هم تیمی هایش، آبیلاش و وارشا، KD با هم اتاقی سانجانا، راجیتا، ملاقات می کند، که آنها را از میخانه ای مطلع می کند که سانجانا در آن رفت و آمد می کند. KD و تیمش از کارکنان بازجویی می کنند اما بی فایده است. KD با والدین سانجانا آشنا می شود و از طریق یکی از عکس های او با دوستان دوران کودکی اش، متوجه می شود که سانجانا دوستی به نام Raghavudu داشته است، با یک دندان اضافی مانند دندان قاتل. با درک اینکه او در ویشاکاپاتنام کار می کند، KD او را به قتل سانجانا مظنون می کند و به محل سکونتش در Vizag می رود، کفش هایی را پیدا می کند که دقیقاً با نقش های موجود در صحنه جرم مطابقت دارند. راگاودو ادعا می‌کند که او سانجانا را نکشته است، اما از افشای محل حضورش در زمان وقوع قتل خودداری می‌کند. ابیلاش می‌فهمد که تلاش برای ترور ویکرام رودراجو توسط ویشوانات مافوق ویکرام، که اکنون مرده است، دستور داده شده است.

دانلود زیرنویس فیلم هندی HIT: The 2nd Case 2022 در همین حال، آریا به KD می گوید که او فرزندش را باردار است. محاکمه های دادگاه علیه راگاوودو آغاز می شود و به دلیل فشارهای سیاسی در حالی که وحشیانه قتل انتقادات زیادی را از سوی مردم و رسانه ها به دنبال دارد، ناگشوار رائو، DGP برتر KD دستور می دهد تا یک برخورد انجام شود. KD نامه ای دریافت می کند و به او اطلاع داده می شود که راگوودو در زمان کشته شدن سانجانا در کاکینادا بوده است. او با ناگشوار رائو تماس می گیرد و از او می خواهد که برخورد راگاودو را متوقف کند، اما ناگشوار رائو از این کار خودداری می کند، زیرا از انتقاداتی که اداره پلیس دریافت می کند، اگر همه بدانند که فرد اشتباهی را دستگیر کرده اند، می ترسد. برای نجات راگووودو، KD به یک روزنامه نگار از این موضوع اطلاع می دهد و به دنبال کمک می گردد و ویدیویی را برای او ارسال می کند که حضور راگاوودو در کاکینادا در حین قتل را اثبات می کند.

زیرنویس فیلم HIT: The 2nd Case 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس HIT: The 2nd Case 2022 برخورد متوقف می شود، اما راگاودو در زندان به دلیل رسوایی خودکشی می کند. وارشا به KD اطلاع می دهد که راگاوودو با معشوقش که متاهل است در حین قتل در کاکینادا بوده و برای محافظت از او از تحقیر شدن به خاطر ملاقات با او، از افشای محل حضورش خودداری کرده است. KD از سوی قاتل تهدیدهایی دریافت می کند که ظاهراً اهداف بعدی او راجیتا و آریا هستند، جایی که او امنیت شخصی آریا را بدون افشای حقیقت برای او فراهم می کند در حالی که از راجیتا می خواهد که با دوست پسرش کومار به خانه برود. KD متوجه می‌شود که میخانه‌ها به مشتریانی که علامتی روی دست دارند به عنوان هزینه ورودی اجازه می‌دهند و متوجه می‌شود که علامت مشابهی روی دست پیدا شده است، آن‌ها با سر سانجانا پیدا کردند. KD دختری به نام تانیا را که چند روز قبل از عروسی اش، چند ماه پیش گم شده بود، ردیابی می کند. آریا به KD اطلاع می دهد که تانیا همچنین یکی از اعضای فعال انجمن رفاه زنان بوده است.

KD متوجه می شود که قسمت دیگر بدن متعلق به پوجا، رئیس سابق همان انجمن رفاه زنان است که جسد او توسط ویکرام رودراجو در حیدرآباد پیدا شد. KD از یک خانه دار مسن متوجه می شود که سال ها پیش، رئیس همان انجمن، گذشته جانسی، و او نیز به طرز وحشیانه ای به قتل رسیده است. KD و وارشا به محل سکونت جانسی می رسند و متوجه می شوند که جانسی و رامپراساد یک پسر دارند. بعداً قاتل آریا را می رباید. KD و Varsha متوجه می شوند که همه قربانیان به کلینیک دندانپزشکی متعلق به راجیو کومار کدوری، پسر رامپراساد که افسرده شده بود، رفتند زیرا پدرش از سر شرم خودکشی کرد در حالی که مادرش پشیمان نبود. او زنان انجمن زنان را هدف قرار می دهد، مادرش به عنوان رئیس انجمن زنان در آن کار می کرد.

KD به کلینیک می رسد و متوجه می شود که راجیف کسی نیست جز دوست پسر راجیتا، کومار، که KD را دستگیر کرده و آریا را تهدید به کشتن می کند. مکس حیوان خانگی کی‌دی به کومار حمله می‌کند و در حالی که KD خودش را باز می‌کند و با کمک وارشا کومار را شکست می‌دهد و او را به شدت مجروح می‌کند. پس از چند روز، KD برای انتقال به Telangana و با آریا ازدواج می کند. آرجون سرکار، جایگزین KD برای تبریک به او می رسد.

زیرنویس HIT: The 2nd Case 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم هندی HIT: The 2nd Case 2022 بالاکریشنا گانشان از The News Minute به این فیلم ۳.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: «Sailesh Kolanu’s HIT 2 یکی از بهترین فیلم‌های تلوگوی نویسندگی اخیر است که هر شخصیت، صحنه و دیالوگ با داستان مرتبط است». Arvind V از Pinkvilla به این فیلم امتیاز ۳ از ۵ ستاره داد و نوشت: «هیجان‌انگیز که توسط Sailesh Kolanu اجرا شده است، می‌خواهد یک فیلم کامل باشد، به این معنا که تمرکز خود را از اینکه چه کسی مرتکب جنایت شده است به چه چیزی تغییر می‌دهد. انگیزه قاتل از ارتکاب آن». Manoj Kumar R از Indian Express به این فیلم امتیاز ۲.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: “HIT 2 یک پیشرفت قابل توجه نسبت به تکرار اول است. فقط می توان امیدوار بود که Sailesh شکاف های داستان گویی خود را پر کند و با HIT تبدیل به یک فیلمساز ظریف تر شود. ۳” Neeshita Nyayapati از The Times of India به این فیلم امتیاز ۲.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: «فیلم آنچه را که وعده می دهد در مورد غرور و پیشرفت دنیای HIT ارائه می دهد». Rotkim Rajpal از India Today به این فیلم امتیاز ۲.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: «HIT 2 یک فیلم هیجان انگیز متوسط است که فقط به Advi Sesh پاسخ می دهد، اما در مورد داستان ذاتاً جذاب آن عدالت را رعایت نمی کند». ساکشی پست به این فیلم امتیاز ۲.۵ از ۵ ستاره داد و آن را یک «هیجان‌انگیز هیجان‌انگیز» نامید و نوشت: اگر از طرفداران فیلم‌های جنایی جنایی هستید، مطمئناً این فیلم را دوست خواهید داشت. آن را برای Adivi Sesh تماشا کنید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح