کد خبر : 206862
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 دی 1401 - 21:17

دانلود زیرنویس فیلم Shoot the Piano Player 1960 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Shoot the Piano Player 1960 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Shoot the Piano Player 1960 زیرنویس فیلم به نوازنده پیانو شلیک کن عنوان بریتانیا: به پیانیست شلیک کن) یک فیلم درام جنایی موج نو فرانسه محصول ۱۹۶۰ به کارگردانی فرانسوا تروفو است که شارل آزناوور در نقش پیانیست برجسته با ماری دوبوآ، نیکول برگر و میشل مرسیه بازی می کند. به عنوان

دانلود زیرنویس فیلم Shoot the Piano Player 1960 زیرنویس فیلم به نوازنده پیانو شلیک کن عنوان بریتانیا: به پیانیست شلیک کن) یک فیلم درام جنایی موج نو فرانسه محصول ۱۹۶۰ به کارگردانی فرانسوا تروفو است که شارل آزناوور در نقش پیانیست برجسته با ماری دوبوآ، نیکول برگر و میشل مرسیه بازی می کند. به عنوان سه زن زندگی اش. این فیلم بر اساس رمان Down There اثر دیوید گودیس ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Shoot the Piano Player 1960 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Shoot the Piano Player 1960 در پاریس، ادوار سارویان پس از اینکه همسرش ترز اعتراف کرد که حرفه او به عنوان پیانیست کنسرت به دلیل همخوابی او با یک مامور ارشد است، به پایین ترین حد خود می رسد و وقتی او پاسخ نمی دهد، خود را می کشد. تحت نام فرضی چارلی کولر، او اکنون کلیدهای بار Plyne را نوازش می کند و زمانی که او مشتری ندارد، بقیه شب را با کلاریس، فاحشه ای که برای برادر کوچکش فیدو نیز آشپزی می کند، می گذراند.

پیشخدمت بار، لنا، عاشق چارلی می شود و مخفیانه هویت واقعی او را می داند. هنگامی که دو برادر بزرگتر او غارت یک جفت گانگستر را می دزدند، مردان چارلی و لنا را می ربایند که از طریق فکر سریع لنا فرار می کنند. لنا او را به اتاق خود می برد، جایی که آنها عاشقانه می کنند. گانگسترها سپس فیدو را می ربایند که مخفیگاه کوه برادرانش را فاش می کند.

دانلود زیرنویس فیلم به نوازنده پیانو شلیک کن ۱۹۶۰ لنا متوجه می شود که گانگسترها چارلی و فیدو را از طریق پلین، که می خواهد با او بخوابد و به شانس چارلی حسادت می کند، ردیابی کردند. در یک درگیری در بار، چارلی به طور تصادفی پلین را می کشد و لنا او را به صورت قاچاقی از پاریس به مخفیگاه کوهستانی می برد. در یک تیراندازی زمانی که گانگسترها با فیدو می‌رسند، لنا کشته می‌شود.

زیرنویس فیلم Shoot the Piano Player 1960 - بلو سابتایتل

زیرنویس Shoot the Piano Player 1960 این فیلم داستان تیره و تار رمان را در مورد مردی به اشتراک می‌گذارد که با انجام تنها کاری که می‌داند، در حالی که قادر به فرار از گذشته نیست، از زندگی درهم شکسته‌اش پنهان می‌شود. با این حال، کار تروفو هم خود را به ادای احترام به ژانر آمریکایی نوآر ادبی و سینمایی و هم به تعمق در رابطه بین هنر و تجارت تبدیل می کند.

زیرنویس فیلم به نوازنده پیانو شلیک کن ۱۹۶۰ تروفو به طور قابل توجهی شخصیت چارلی را تغییر می دهد. در اصل، ادوارد وبستر لین گودیس (که تروفو او را به عنوان چارلی اقتباس می کند) “به عنوان یک مرد نسبتاً قوی و با اعتماد به نفس تصویر می شود که تنهایی خود را انتخاب کرده است [در حالی که] چارلی کوهلر تروفو به ناچار انزوای خود را پیدا کرده است؛ او همیشه خجالتی، گوشه گیر و گوشه گیر بود. “.

زیرنویس Shoot the Piano Player 1960 - بلو سابتایتل

زیرنویس به نوازنده پیانو شلیک کن ۱۹۶۰  اولین بار در جشنواره فیلم لندن در ۲۱ اکتبر ۱۹۶۰ نمایش داده شد. بعداً در ۲۲ نوامبر در پاریس و در ۸ دسامبر در بریتانیا به نمایش درآمد. تا ژوئیه ۱۹۶۲ در ایالات متحده نمایش داده نشد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح