کد خبر : 206643
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 دی 1401 - 20:59

دانلود زیرنویس فیلم The Bishop’s Wife 1947 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Bishop’s Wife 1947 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The Bishop’s Wife 1947 زیرنویس فیلم همسر اسقف یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی به کارگردانی هنری کوستر و با بازی کری گرانت، لورتا یانگ و دیوید نیون است که در سال ۱۹۴۷ منتشر شد. داستان درباره فرشته ای است که به اسقفی در حل مشکلاتش کمک می کند. این فیلم توسط لئوناردو

دانلود زیرنویس فیلم The Bishop’s Wife 1947 زیرنویس فیلم همسر اسقف یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی به کارگردانی هنری کوستر و با بازی کری گرانت، لورتا یانگ و دیوید نیون است که در سال ۱۹۴۷ منتشر شد. داستان درباره فرشته ای است که به اسقفی در حل مشکلاتش کمک می کند. این فیلم توسط لئوناردو برکوویچی و رابرت ای. شروود از رمانی به همین نام توسط رابرت ناتان در سال ۱۹۲۸ اقتباس شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The Bishop's Wife 1947 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The Bishop’s Wife 1947 اسقف هنری بروگام (دیوید نیون)، که با بودجه ساخت کلیسای جامع جدید مشکل دارد، برای راهنمایی الهی دعا می کند. ظاهراً درخواست او توسط فرشته ای مهربان به نام دادلی (کری گرانت) پاسخ داده می شود که هویت خود را فقط برای روحانی فاش می کند.

با این حال، ماموریت دادلی کمک به ساخت یک کلیسای جامع نیست، بلکه هدایت معنوی هنری و افراد اطرافش است. هنری به زیان زندگی خانوادگی اش وسواس زیادی برای جمع آوری سرمایه پیدا کرده است. روابط او با همسر جولیا (لورتا یانگ) و دختر کوچکشان دبی (کارولین گرایمز) به دلیل تمرکز او بر کلیسای جامع تیره شده است.

همه، به جز هنری، توسط دادلی مجذوب شده اند، حتی پروفسور ووتریج (مونتی وولی) غیر مذهبی. با این حال، وقتی دادلی وقت خود را صرف تشویق جولیا می کند، یک اتفاق غیرمنتظره رخ می دهد: او به شدت جذب او می شود. با احساس این موضوع، هنری حسادت و مضطرب می‌شود که مهمان ناخواسته‌اش تمام کند و برود. او هویت واقعی دادلی را برای پروفسور Wutherridge فاش می کند، که او را ترغیب می کند که بایستد و برای زنی که دوستش دارد بجنگد.

دانلود زیرنویس فیلم همسر اسقف ۱۹۴۷ دادلی یک اهل محله ثروتمند، اگنس همیلتون (گلدیس کوپر) بیوه را متقاعد می کند تا بودجه بسیار مورد نیاز او را کمک کند، اما آنطور که هنری امیدوار بود کلیسای جامع را نسازد. در عوض، او خانم همیلتون را ترغیب می کند تا پول او را برای غذا دادن و پوشاندن لباس نیازمندان اهدا کند – که باعث ناراحتی هنری شد.

دادلی در چندین موقعیت در طول فیلم خود را به عنوان یک فرشته به بینندگان نشان می دهد. او به جولیا و سیلوستر (راننده تاکسی) کمک می‌کند مانند حرفه‌ای‌ها اسکیت روی یخ بروند، درخت کریسمس بروگامز را در چند ثانیه دوباره تزئین کرد، یک کلیسای قدیمی را با بازگرداندن علاقه به گروه کر پسران نجات داد، به یک ماشین تحریر دیکته می‌کند تا موعظه جدید هنری را به شکل جادویی تولید کند. بدون اطلاع هنری – از جمله چیزهای کوچک دیگر.

زیرنویس فیلم The Bishop's Wife 1947 - بلو سابتایتل

زیرنویس The Bishop’s Wife 1947 با نزدیک شدن به اوج فیلم، دادلی به جولیا اشاره می کند که حاضر است با او بماند و به سمت ماموریت بعدی خود نرود. اگرچه جولیا به طور کامل متوجه نمی شود که او در مورد چه چیزی صحبت می کند، اما منظور او را حس می کند و به او می گوید که زمان رفتن او فرا رسیده است. دادلی به اسقف می گوید که به ندرت پیش می آید که فرشته ای به انسان فانی حسادت کند. وقتی هنری می‌خواهد بداند چرا نقشه‌های کلیسای جامع او از خط خارج شد، دادلی به اسقف یادآوری می‌کند که او برای راهنمایی دعا کرده است، نه یک ساختمان.

زیرنویس فیلم همسر اسقف ۱۹۴۷ دادلی با انجام ماموریتش و دانستن اینکه جولیا شوهرش را دوست دارد، ترک می‌کند و قول می‌دهد که دیگر برنگردد. تمام خاطرات او پاک می‌شود و بعد از آن شب کریسمس در نیمه‌شب، هنری خطبه‌ای را که معتقد است نوشته است ایراد می‌کند. دادلی با رضایت از انجام کارش از خیابان مشاهده می کند.

زیرنویس The Bishop's Wife 1947 - بلو سابتایتل

زیرنویس همسر اسقف ۱۹۴۷ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، The Bishop’s Wife بر اساس ۲۵ بررسی، ۸۴% را تأیید می‌کند. اجماع انتقادی این وب‌سایت می‌گوید: «همسر اسقف به لطف قدرت برنده شدن بازی‌های یک بازیگر برجسته، که شامل کری گرانت و لورتا یانگ می‌شود، موفق می‌شود».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح