کد خبر : 206793
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 18:26

دانلود زیرنویس فیلم White Noise 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم White Noise 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم White Noise 2022 زیرنویس فیلم سر و صدای سفید یک فیلم کمدی-درام پوچ‌گرایانه محصول ۲۰۲۲ است که برای نمایش و کارگردانی نوآ بامباخ نوشته شده و از رمانی به همین نام نوشته دان دلیلو در سال ۱۹۸۵ اقتباس شده است. این اولین فیلم کارگردانی بامباخ است که بر اساس داستانی اصلی از

دانلود زیرنویس فیلم White Noise 2022 زیرنویس فیلم سر و صدای سفید یک فیلم کمدی-درام پوچ‌گرایانه محصول ۲۰۲۲ است که برای نمایش و کارگردانی نوآ بامباخ نوشته شده و از رمانی به همین نام نوشته دان دلیلو در سال ۱۹۸۵ اقتباس شده است. این اولین فیلم کارگردانی بامباخ است که بر اساس داستانی اصلی از خودش ساخته نشده است. در این فیلم آدام درایور، گرتا گرویگ و دان چیدل به ایفای نقش پرداخته اند. داستان در دهه ۱۹۸۰ اتفاق می افتد، داستان زندگی یک خانواده را به دنبال یک حادثه آلودگی هوا در محل زندگی آنها می بیند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم White Noise 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم White Noise 2022 جک گلدنی که در سال ۱۹۸۴ اتفاق می‌افتد، استاد «مطالعات هیتلر» (رشته‌ای که او تأسیس کرد) در کالج روی هیل است. علیرغم تخصصش، او آلمانی صحبت نمی کند و مخفیانه دروس اولیه را می گذراند تا برای سخنرانی که قرار است در یک کنفرانس ایراد کند آماده شود. جک با بابت، همسر چهارم خود ازدواج کرده است. آنها با هم خانواده ای ترکیبی را با چهار فرزند تشکیل می دهند. هاینریش و استفی از دو ازدواج قبلی جک، دنیس از ازدواج قبلی بابت، و وایلدر، فرزندی که با هم باردار شدند. دنیس از بابت جاسوسی می کند و نسخه مخفی دیلار را پیدا می کند، دارویی مرموز که در سوابق معمول نیست. جک رویای مردی مرموز را تجربه می‌کند که تلاش می‌کند او را بکشد، که به گفتگوی قبلی با بابت در مورد ترس آنها از مرگ اشاره دارد. همکار جک، موری سیسکیند، پروفسور فرهنگ آمریکایی، مایل است رشته تخصصی مشابهی به نام «مطالعات الویس» ایجاد کند و جک را متقاعد می کند که به او کمک کند. هر دو به طور خلاصه با یکدیگر رقابت می کنند زیرا رقابت بین دوره های آنها بوجود می آید.

دانلود زیرنویس فیلم سر و صدای سفید ۲۰۲۲ با این حال، هنگامی که یک تصادف فاجعه آمیز قطار ابری از زباله های شیمیایی را بر روی شهر می اندازد، زندگی آنها مختل می شود. این “رویداد سمی هوابرد” یک تخلیه گسترده را مجبور می کند که منجر به ترافیک بزرگ در بزرگراه می شود. جک به پمپ بنزین می‌رود تا ماشینش را دوباره پر کند، جایی که به طور ناخواسته در معرض ابر قرار می‌گیرد. خانواده و تعداد زیادی دیگر مجبور به قرنطینه در یک کمپ تابستانی می شوند. موری یک تپانچه کوچک به اندازه کف دست به جک می‌دهد تا از خود در برابر بقای خطرناک‌تر در کمپ محافظت کند. یک روز، زمانی که خانواده ها ناامیدانه سعی می کنند از اردوگاه فرار کنند، هرج و مرج رخ می دهد. خانواده گلدنی تقریباً می توانند از پس آن برآیند، اما در نهایت با ماشینشان در رودخانه شناور می شوند. پس از نه روز، خانواده می توانند کمپ را ترک کنند. با این حال، از آنجایی که جک برای مدت کوتاهی در معرض زباله های شیمیایی قرار گرفت، ترس او از مرگ تشدید می شود.

زیرنویس فیلم White Noise 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس White Noise 2022 بعداً همه چیز به حالت عادی بازگشت به جز بابت که رنگ پریده و از جک دور شده است. به زودی پس از آن، جک شروع به داشتن توهمات مرد مرموز می کند که او را دنبال می کند. دنیز نگرانی های خود را در مورد دیلار و جک با بابت به اشتراک می گذارد. او اعتراف می کند که به یک کارآزمایی بالینی پنهان برای دارویی برای درمان اضطراب مرگ پیوسته است و در ازای رابطه جنسی با “آقای گری” پذیرفته شده است. جک که مجذوب این ایده شده است، از دنیس بطری دیلار را می خواهد، اما او نشان می دهد که آنها را زودتر دور انداخته است. در حین حفاری زباله ها، جک یک آگهی روزنامه برای دیلار پیدا می کند که او را وادار می کند تا تپانچه خود را پس بگیرد و از آقای گری انتقام بگیرد. جک او را در یک متل ردیابی می‌کند، جایی که متوجه می‌شود آقای گری همان مردی است که در توهماتش دیده می‌شود. جک به او شلیک می کند و اسلحه را در دستش می گیرد تا شبیه خودکشی شود. بابت به طور غیرمنتظره ای ظاهر می شود و آقای گری را می بیند که هنوز زنده است و موفق می شود به هر دوی آنها شلیک کند. جک هر سه را به بیمارستانی می‌برد که توسط راهبه‌های بی‌خدا آلمانی اداره می‌شود، جایی که آنها شفا می‌دهند و با یکدیگر آشتی می‌کنند.

زیرنویس فیلم سر و صدای سفید ۲۰۲۲ فیلم با خرید خانواده گلدنی در سوپرمارکت A&P، جایی که خانواده در یک رقص موزیک ویدئویی شرکت می کنند، به پایان می رسد.

زیرنویس White Noise 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس سر و صدای سفید ۲۰۲۲ در وب‌سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، White Noise بر اساس ۱۸۴ بررسی، با میانگین امتیاز ۶.۵/۱۰، امتیاز ۶۳% را دارد. اجماع منتقدان این سایت می‌گوید: “White Noise ممکن است گهگاه با مطالب منبع غیرقابل فیلمبرداری خود دست و پنجه نرم کند، اما نوآ بامباخ موفق می‌شود قلب طنز داستان به‌موقع خود را بیابد. در متاکریتیک که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، فیلم امتیاز ۶۷ دارد. از ۱۰۰، بر اساس ۴۰ منتقد، که نشان دهنده نقدهای “به طور کلی مطلوب” است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح