کد خبر : 208121
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 خرداد 1403 - 16:31

ساک دستی گلاسه از کجا بخریم؟

ساک دستی گلاسه از کجا بخریم؟

استفاده از ساک دستی به خصوص ساک دستی گلاسه یکی از روش های تبلیغاتی مدرن امروزی است که کاربردهای فراوانی دارد. از آنجایی که رقابت گسترده ای بین شرکت ها وجود دارد، بسیاری از این شرکت ها به روش های کم هزینه برای تبلیغ برند و خدمات خود روی آورده اند. شکی نیست که کیفیت

استفاده از ساک دستی به خصوص ساک دستی گلاسه یکی از روش های تبلیغاتی مدرن امروزی است که کاربردهای فراوانی دارد. از آنجایی که رقابت گسترده ای بین شرکت ها وجود دارد، بسیاری از این شرکت ها به روش های کم هزینه برای تبلیغ برند و خدمات خود روی آورده اند. شکی نیست که کیفیت بسته بندی محصول برای تجربه مشتری بسیار مهم است، اما چگونه می توانید این تجربه را با کمک ساک دستی تبلیغاتی بهبود بخشید؟ در ادامه این مقاله شما را با ساک دستی گلاسه، لیست قیمت آن و نکات کلیدی در خرید و استفاده از آن آشنا می کنیم. برای سفارش و خرید مطلب چاپ ساک دستی کاغذی ارزان با تحویل فوری را مشاهده کنید.

برای سفارش این نوع ساک دستی توجه داشته باشید که حداقل تیراژ سفارش ۵۰۰ عدد است و امکان چاپ ساک بدون روکش و همچنین با روکش سلفون، یووی و همچنین طلاکوب برای مشتریان عزیز فراهم است.

ویژگی های کاغذ گلاسه

قبل از معرفی ساک کاغذی گلاسه به بررسی ماده اولیه تولید آن که کاغذ گلاسه است می پردازیم. کاغذ گلاسه در اصل همان کاغذ با یک لایه اضافی است. این کاغذ دارای روکش براق است و معمولاً فقط برای ساخت ابزار استفاده می شود. زیرا نمی توانید طرح مورد نظر خود را چاپ کنید یا با روش های معمولی چاپ از آن به عنوان بوم طرح استفاده کنید. از آنجایی که این نوع کاغذ گران‌تر است، ساک گلاسه از ساک دستی کرافت گران‌تر هستند. البته این معایب استفاده از کاغذ براق را محدود نمی کرد. این کاغذ در برابر فشار، پارگی و … مقاوم است. از این کاغذ برای ساخت انواع کاتالوگ و جزوه نیز استفاده می شود اما این موضوع ارتباط مستقیمی با کیفیت کاغذ گلاسه دارد.

عوامل موثر روی قیمت ساک دستی گلاسه

قیمت ساک دستی گلاسه مستقیماً به مواد به کار رفته در تولید آن بستگی دارد. علاوه بر این، فرآیند ساخت و تغییرات خاص نیز می تواند قیمت آن را تغییر دهد. هر چه وزن و کیفیت کاغذ استفاده شده در ساخت ساک بیشتر باشد، قیمت محصول نیز بالاتر می رود. اندازه ساک دستی یکی دیگر از عوامل تغییر ارزش آن است. اگر سایز ساک مورد نظر شما بزرگتر باشد، به کاغذ بیشتری نیاز دارید و این می تواند هزینه آن و همچنین چالش های ساخت و چاپ آن را افزایش دهد. استفاده از انواع روکش سلفون و یووی، فویل کوبی و طلاکوبی نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت ساک دستی کاغذی است.

کاربردهای ساک گلاسه

با ویژگی های منحصر به فردی مانند مقاومت بالا در برابر آسیب و فشار، قیمت مناسب، ساختار زیبا، امکان چاپ طرح و لوگو با کیفیت بالا و … می تواند انتخاب مناسبی برای بسته بندی تجاری و البته بگ کادویی باشد. به عنوان مثال می توانید برای هدیه دادن آن را در ساک تبلیغاتی قرار دهید و علاوه بر هدیه دادن، تبلیغ برند خود را نیز روی ساک دستی چاپ کنید. با توجه به ماندگاری ساک گلاسه، این بسته بندی مدت زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و هر بار که از آن استفاده می کنید، تبلیغات شما را دیگران میبینند. همین موضوع ساک دستی کاغذی را به یک محصول پرطرفدار در دنیای تبلیغات تبدیل کرده است.

چاپ روی ساک دستی گلاسه

چاپ روی کاغذ گلاسه کمی دشوارتر از کاغذ و مقوای معمولی است. به طور کلی، اما با روش صحیح، می توانید عکس ها و طرح های با کیفیت را روی کاغذ گلاسه چاپ کنید. این موضوع همچنین باعث می شود که انتخاب ساک دستی برای اهداف تبلیغاتی انتخاب خوبی باشد. ساک کاغذی گلاسه نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای به دست آوردن یک محصول عالی و جذاب باید نکاتی را در زمینه طراحی آن رعایت کنید.

ساک گلاسه چه مزیت هایی دارد ؟

ساک دستی گلاسه به دلیل ساختارش انتخاب بهتری نسبت به سایر مواد مانند ساک دستی پارچه ای است. وزن سبک، قیمت مناسب تر و البته تنوع در طرح، این محصول را به انتخاب برتر در تبلیغات و بسته بندی تبدیل کرده است. با توجه به امکان چاپ هر طرحی بر روی آن ، این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام طرح، سایز و جزئیات روی محصول مورد نظر چاپ شود. ساک تبلیغاتی را می توان با عکس، آرم، آدرس و شماره تماس و غیره چاپ کرد. با استفاده از چاپ ساک دستی سفارشی و با طراحی اختصاصی می توانید حس برتر خدمات و محصولات خود را به مشتریان خود منتقل کنید. با توجه به کیفیت کاغذ استفاده شده، ساک گلاسه می توانند وزن بیشتری را نسبت به طرح های کاغذی و کرافت تحمل کنند. قیمت بسیار مناسب در کنار تحمل وزن بالا این محصول را به انتخابی مناسب برای طیف وسیعی از مشاغل تبدیل کرده است.

استفاده از ساک دستی برای تبلیغات و بازاریابی

استفاده از ساک دستی چندین دهه است که در دنیا رواج دارد و این نوع بسته بندی سفارشی سال هاست که وجود دارند. استفاده عمومی از ساک دستی در دهه ۹۰ در آمریکا آغاز شد. به تدریج و با افزایش رقابت بین مشاغل، دیگران نیز به اهمیت استفاده از هر فرصتی برای تبلیغ کسب و کار خود پی برده اند. امروزه هر نوع طرحی در هر اندازه ای را می توان روی کیف چاپ کرد. این کار دست شما را در انتخاب نوع بسته بندی کاملا باز می کند.

سفارش ساک دستی گلاسه با کمترین قیمت

خرید ساک دستی گلاسه روش بازاریابی جدیدی است که به شما امکان می دهد نام و کسب و کار خود را با کمترین هزینه به دیگران معرفی کنید. هزینه بسیار پایین ساخت این محصولات، ساک دستی کاغذی را به انتخابی ایده آل برای شرکت های کوچک و آنلاین شاپ ها تبدیل کرده است. برای سفارش ساک دستی گلاسه به سایت lemonpack.ir مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۶۸۵۷۵۷۳ تماس بگیرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح