کد خبر : 208096
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 18:17

شاید مشخصات کامل شیائومی ۱۴ فاش شود

شاید مشخصات کامل شیائومی ۱۴ فاش شود

به گزارش دیناز نیوز و به نقل از گسمارنا اگر آخرین شایعات در این زمینه باور شود، شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از پرچمداران ۱۴ و ۱۴ Pro برای بازار چین در ۲۷ اکتبر است. از آنجایی که اکنون بیش از هر زمان دیگری به آن تاریخ نزدیک شده‌ایم، به هیچ وجه تعجب

Xiaomi 14 full specs leak, maybe

به گزارش دیناز نیوز و به نقل از گسمارنا اگر آخرین شایعات در این زمینه باور شود، شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از پرچمداران ۱۴ و ۱۴ Pro برای بازار چین در ۲۷ اکتبر است. از آنجایی که اکنون بیش از هر زمان دیگری به آن تاریخ نزدیک شده‌ایم، به هیچ وجه تعجب آور نیست که مشخصات کامل مدل وانیلی را درز کند. و این دقیقاً همان چیزی است که امروز برای شما آورده ایم.

با این حال، به خاطر داشته باشید که درز ورق مشخصات جعلی متأسفانه در چند سال گذشته در Weibo وجود داشته است و منشأ آن نیز از همین جاست. و از یکی از افشاگران قابل اعتماد، مانند Digital Chat Station یا Ice Universe نمی آید. از این رو، ما به شما هشدار می دهیم که همه اینها را با دوز زیادی از شک و تردید در نظر بگیرید، زیرا ممکن است چیزی جز تخیل بیش از حد یک طرفدار شیائومی در محل کار نباشد.

گفته می‌شود شیائومی ۱۴ با صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی Huaxing C8 OLED با وضوح «۱.۵K»، نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲۸۰۰ نیت همراه با پشتیبانی از Dolby Vision و طیف رنگی DCI-P3.

اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در راس آن قرار دارد که قرار است توسط کوالکام در رویداد سالانه خود در هاوایی که امسال از ۲۴ اکتبر تا ۲۶ اکتبر برگزار می شود، رسمی شود. بنابراین، همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، شیائومی تصمیم به هدر دادن گرفت. زمانی برای معرفی اولین دستگاه های خود که با تراشه جدید کار می کنند، نیست.

ظاهراً شیائومی ۱۴ آن را با رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 جفت خواهد کرد. شایعه شده است که این گوشی دارای باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ وات، بی سیم ۵۰ وات و شارژ بی سیم معکوس ۱۰ واتی است. سیستم دوربین از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H با OIS، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

جای تعجب نیست که این گوشی دارای دو بلندگوی استریو، بلستر IR است و دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. همچنین ظاهراً یک “موتور صوتی ۲ در ۱” در داخل و یک سیستم خنک کننده اتاق بخار بزرگ وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح