کد خبر : 207893
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1402 - 3:04

ورود عشایر به چهارمحال و بختیاری تا اطلاع ثانوی ممنوع

ورود عشایر به چهارمحال و بختیاری تا اطلاع ثانوی ممنوع

به گزارش ایلنا یحیی حسین پور اظهار داشت: یک میلیون و ۵۵۰ هزار راس دام از استان خوزستان از ۵ ایل راه دزپارت، تاراز، کوه سفید، فاله و هزار چشمه وارد استان می‌شوند. وی افزود: ۲۵ هزار و ۱۱۰ خانوار چهارمحال و بختیاری عشایر هستند که معادل ۱۲۴ هزار و ۱۷۳ نفر از جمعیت استان

ورود عشایر به چهارمحال و بختیاری  تا اطلاع ثانوی ممنوع

به گزارش ایلنا یحیی حسین پور اظهار داشت: یک میلیون و ۵۵۰ هزار راس دام از استان خوزستان از ۵ ایل راه دزپارت، تاراز، کوه سفید، فاله و هزار چشمه وارد استان می‌شوند.

وی افزود: ۲۵ هزار و ۱۱۰ خانوار چهارمحال و بختیاری عشایر هستند که معادل ۱۲۴ هزار و ۱۷۳ نفر از جمعیت استان را شامل می‌شوند.

حسین پور خاطر نشان کرد: سهیمه آرد فروردین و اردیبهشت عشایر در استان خوزستان توزیع شده و  با ورود زود هنگام عشایر به استان سهیمه ای به آن ها تعلق نمی گیرد.

مدیر کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خروج عشایر از استان ۲۰ شهریور در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: ۹ شهرستان چهارمحال و بختیاری محل ییلاق عشایر هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح