کد خبر : 208119
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 11:38

اسکارلت جوهانسون ممکن است کمی از فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» لقمه بگیرد

اسکارلت جوهانسون ممکن است کمی از فیلم جدید «دنیای ژوراسیک» لقمه بگیرد

  به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده جدیدترین اثر یونیورسال در مجموعه دنیای ژوراسیک کارگردان، نویسنده و تاریخ اکران دارد – و اکنون ممکن است ستاره خود را داشته باشد. اسکارلت جوهانسون در حال مذاکره برای بازی در نقش موجودات ماقبل تاریخ است. هالیوود ریپورتر خبر دارد که جوهانسون در حال مذاکره

 

به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده جدیدترین اثر یونیورسال در مجموعه دنیای ژوراسیک کارگردان، نویسنده و تاریخ اکران دارد – و اکنون ممکن است ستاره خود را داشته باشد. اسکارلت جوهانسون در حال مذاکره برای بازی در نقش موجودات ماقبل تاریخ است. هالیوود ریپورتر خبر دارد که جوهانسون در حال مذاکره برای نقش اصلی فیلم آینده است که در حال حاضر تاریخ اکران آن در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۵ تعیین شده است.

این فیلم با نزدیک شدن به تاریخ اکران آینده خود به سرعت یک گله گالیمیموس در حال حرکت است. در ابتدا قرار بود این فیلم توسط بازیگر اکشن دیوید لیچ کارگردانی شود که فیلم The Fall Guy فصل تابستان فیلم را در ماه مه آغاز می کند، اما مذاکرات به نتیجه نرسید. در عوض، یونیورسال به گرت ادواردز، کارگردانی با تجربه‌ی فراوانی از موجودات غول‌پیکر در قالب هیولاها و گودزیلای ۲۰۱۴ روی آورد.

 

این فیلم دارای شجره نامه ای است که آن را به پیدایش فرنچایز در پارک ژوراسیک در سال ۱۹۹۳ مرتبط می کند: استیون اسپیلبرگ برای تولید فیلم از طریق Amblin Entertainment و دیوید کوپ که فیلم اصلی را نوشته است، به تولید فیلم پیوسته است. و دنباله آن، دنیای گمشده: پارک ژوراسیک، قرار است فیلمنامه را بنویسد. با این حال، این فیلم برداشت تازه‌ای از این فرنچایز خواهد بود – نه ستاره‌های سری Jurassic World و نه فیلم‌های اصلی که همگی در Jurassic World Dominion در سال ۲۰۲۲ ظاهر شدند، انتظار نمی‌رود بازگردند.

 

اسکارلت جوهانسون اخیراً در چه چیزی بوده است؟

پس از خروج مشاجره‌آمیز او از MCU، که با توافق و ادامه رابطه کاری به پایان رسید، و یک سال پرمشغله در سال ۲۰۱۹ که باعث شد او به ترتیب نامزد بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن در داستان ازدواج و جوجو خرگوش شود، جوهانسون روی صفحه نمایش خود را کند کرده است. خروجی سال گذشته، او در اولین کارگردانی کریستین اسکات توماس ستاره شمالی بازی کرد که اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو سال گذشته نمایش داده شد و برای نقشی برجسته در شهر سیارک ها به گروه وس اندرسون پیوست. در این سال، او دو نسخه منتشر شده است. کمدی رمانتیک مسابقه فضایی دهه ۱۹۶۰ گرگ برلانتی، پروژه آرتمیس، که او را با چانینگ تیتوم جفت می کند، و انیمیشن پیش درآمد Transformers One، که صدای او را به نام Autobot Elita One خواهد دید.

جفت شدن جوهانسون با دایناسورهای پارک ژوراسیک دستور العملی برای گیشه مطمئن به نظر می رسد. فیلم‌شناسی جوهانسون مجموعاً بیش از ۱۵ میلیارد دلار درآمد از پرده‌های بزرگ به‌دست آورده است، در حالی که فیلم‌های ژوراسیک همیشه پول‌ساز بوده‌اند – حتی Dominion که به شدت وحشی‌شده بود، بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروخت.

 

فیلم جدید دنیای ژوراسیک که هنوز عنوانی ندارد، قرار است در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۵ در سینماها اکران شود. برای به‌روزرسانی‌های بعدی با Collider همراه باشید. می‌توانید جدیدترین اضافه شده به فرنچایز، Jurassic World Dominion را در Max تماشا کنید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 14 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح