کد خبر : 208093
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 18:41

تویوتا و ایدمیتسو به تولید انبوه باتری های تمام حالت جامد می پردازند

تویوتا و ایدمیتسو به تولید انبوه باتری های تمام حالت جامد می پردازند

به گزارش دیناز نیوز و به نقل از رویترز توکیو، ۱۲ اکتبر (رویترز) – تویوتا (۷۲۰۳.T) و پالایش نفت ایدمیتسو کوسان (۵۰۱۹.T) روز پنجشنبه اعلام کردند که در یک نمونه دیگر از شراکت های جدید در حال ساخت، توسعه و تولید انبوه باتری های تمام جامد را اعلام کردند. در میان تغییر اخلالگرانه به سمت

Gaikindo Indonesia International Auto Show in Tangerang

به گزارش دیناز نیوز و به نقل از رویترز توکیو، ۱۲ اکتبر (رویترز) – تویوتا (۷۲۰۳.T) و پالایش نفت ایدمیتسو کوسان (۵۰۱۹.T) روز پنجشنبه اعلام کردند که در یک نمونه دیگر از شراکت های جدید در حال ساخت، توسعه و تولید انبوه باتری های تمام جامد را اعلام کردند. در میان تغییر اخلالگرانه به سمت خودروهای الکتریکی.

هدف این شرکت ها تجاری سازی باتری های نسل بعدی در سال های ۲۰۲۷-۲۸ و به دنبال آن تولید انبوه در مقیاس کامل است. تویوتا گفته است که قصد دارد این باتری ها را معرفی کند که به طور چشمگیری محدوده رانندگی خودروهای برقی را بهبود می بخشد، به عنوان بخشی از محور استراتژیک برای خودروهای برقی اعلام شده در ژوئن.

تویوتا اکنون به دنبال جبران زمین از دست رفته به تسلا و رقبای چینی مانند BYD در مسابقه خودروهای برقی است. این شرکت اعلام کرده است که یک “پیشرفت فناوری” پیدا کرده است که به مشکلات دوام باتری های حالت جامد رسیدگی می کند و گفته است که در حال توسعه ابزارهایی برای تولید انبوه آنها است.

Idemitsu Kosan، دومین پالایشگاه بزرگ نفت ژاپن، در حال توسعه الکترولیت سولفید جامد، ماده ای است که در باتری ها استفاده می شود.

کوجی ساتو، مدیرعامل تویوتا در یک کنفرانس خبری گفت: «با کنار هم قرار دادن فناوری‌های توسعه مواد هر دو شرکت، فناوری تولید مواد ایدمیتسو، و فناوری تولید انبوه باتری تویوتا، ما در مقیاس کامل به تولید انبوه باتری‌های تمام حالت جامد خواهیم پرداخت.» .

باتری‌های حالت جامد می‌توانند انرژی بیشتری نسبت به باتری‌های الکترولیت مایع فعلی در خود نگه دارند و خودروسازان و تحلیلگران انتظار دارند که انتقال به خودروهای الکتریکی را سرعت بخشند.

به گفته تویوتا، یک خودروی برقی که با باتری حالت جامد کار می‌کند، برد ۱۲۰۰ کیلومتر (۷۴۶ مایل) و زمان شارژ تنها ۱۰ دقیقه خواهد داشت.

با این حال، چنین باتری هایی گران هستند و احتمالاً برای سال ها باقی خواهند ماند.

ایدمیتسو در حال گسترش در زنجیره تامین باتری خودروهای برقی است و در اوایل سال جاری، در بحبوحه تلاش جهانی خودروسازان برای برق رسانی به ناوگان خود، سهام خود را در تولیدکننده لیتیوم استرالیایی دلتا لیتیوم (DLI.AX) به ۱۵ درصد افزایش داده است.

گزارش توسط یوکا اوبایاشی و چانگ ران کیم. گزارش اضافی توسط Daniel Leussink. ویرایش توسط دیوید دولان، مورالیکومار آنانتارامان و سایمون کامرون مور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح