اسنپ چت محتوا را جاسازی می کند و از هوش مصنوعی برای گسترش پس زمینه استفاده می کند
به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از پتاپیکسل چشمانداز رسانههای اجتماعی، چشماندازی است که دائماً دنبال و کپی میشود. مانند اینستاگرام و TikTok که مدتهاست به کاربران پیشنهاد دادهاند، مردم اکنون میتوانند محتوای اسنپچت را در وبسایتهای خارجی جاسازی کنند. «امروز، ما در حال راهاندازی جاسازیهای وب برای لنزها، ویدیوهای Spotlight، داستانهای عمومی
به گزارش بای رپورتاژ و به نقل از پتاپیکسل چشمانداز رسانههای اجتماعی، چشماندازی است که دائماً دنبال و کپی میشود. مانند اینستاگرام و TikTok که مدتهاست به کاربران پیشنهاد دادهاند، مردم اکنون میتوانند محتوای اسنپچت را در وبسایتهای خارجی جاسازی کنند.
«امروز، ما در حال راهاندازی جاسازیهای وب برای لنزها، ویدیوهای Spotlight، داستانهای عمومی و نمایههای عمومی هستیم. ما دوست داریم خلاقیت جامعه خود را به نمایش بگذاریم، و جاسازی ها اشتراک گذاری محتوای اسنپ چت را در یک مقاله یا وب سایت آسان تر از همیشه می کند.
هنگام مشاهده محتوای اسنپ چت جاسازی شده در وب، مانند جاسازی های TikTok یا Instagram، کاربران می توانند روی محتوای اسنپ چت جاسازی شده کلیک کنند تا مستقیماً به محتوا بپرند.
اسنپ توضیح میدهد که برای جاسازی محتوای اسنپ چت، کاربران باید محتوای مورد نظر را در وب مشاهده کنند و سپس روی نماد «جاسازی» در برگه اشتراکگذاری ضربه بزنند تا کد جاسازی شده را مشاهده و کپی کنند، مشابه نحوه کار جاسازی محتوای دیگر در وب.
پس از اینکه اسنپ در اواخر سال گذشته به کاربران خود اجازه دسترسی به اسنپ چت در مرورگرهای وب را داد، توانایی جاسازی محتوا از اسنپ چت یک پیشرفت طبیعی است. محتوای قابل جاسازی نیز یک ویژگی زیرکانه برای معرفی است، با توجه به اینکه اسنپ سالها برای گسترش پایگاه کاربران خود تلاش کرده است. این پلتفرم به طور پیوسته نسبتاً سریع از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کند. ویژگی هایی را معرفی کرده است تا جذابیت خود را فراتر از موارد استفاده اصلی خود، به اشتراک گذاری محتوا با دوستان و دنبال کنندگان خود گسترش دهد.
اسنپ طیف گسترده ای از ویژگی های جدید و ترفندهای کاربردی را امتحان کرده است تا اسنپ چت را بیشتر به یک برنامه مصرف محتوا، بسیار شبیه به TikTok، و کمتر به یک پلتفرم رسانه اجتماعی نسبتا منزوی تبدیل کند.
یکی از اقدامات اخیر برای ترغیب سازندگان محتوا به استفاده از اسنپ چت، برنامه پاداش خالق لنز اسنپ است. این ابتکار به سازندگان واقعیت افزوده (AR) که لنزهایی را توسعه می دهند که در بین کاربران اسنپ چت محبوبیت دارند، پرداخت می کند. اعضای جدید و موجود Lens Studio در صورت ساخت لنز با عملکرد عالی می توانند ماهانه ۷۲۰۰ دلار درآمد کسب کنند.
این و دیگر ابتکارات ظاهراً تأثیر مثبتی بر تعداد کاربران اسنپ چت داشته است. طبق آمار Statista، به دنبال کاهش رشد در سال ۲۰۱۸، اسنپ چت به طور پیوسته از نظر کاربران فعال روزانه رشد کرده است. Social Shepherd گزارش می دهد که روزانه به طور متوسط ۵ میلیارد اسنپ توسط کاربران اسنپ چت ایجاد می شود.
اسنپ می گوید که این اپلیکیشن به طور متوسط روزانه ۳۹۷ میلیون کاربر فعال دارد که بیش از ۲۵۰ میلیون نفر از آنها از ویژگی های واقعیت افزوده اپلیکیشن استفاده می کنند. علاوه بر این، این شرکت ادعا می کند که بیش از چهار میلیون نفر مشترک سرویس اسنپ چت + هستند که هزینه آن ۴ دلار در ماه است.
همانطور که Engadget گزارش می دهد، اسنپ همچنین ابزارهای هوش مصنوعی موجود خود را گسترش داده است تا به مشترکین اسنپ چت + توانایی گسترش پس زمینه خود را با استفاده از هوش مصنوعی مولد، مشابه چیزی مانند Generative Fill در Adobe Photoshop، ارائه دهد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 17 انتشار یافته : ۰