کد خبر : 208102
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:51

سری vivo X100 در تاریخ ۱۳ نوامبر عرضه خواهد شد، واچ ۳ برای تگ کردن

سری vivo X100 در تاریخ ۱۳ نوامبر عرضه خواهد شد، واچ ۳ برای تگ کردن

به گزارش دیناز نیوز و به نقل از گسمارنا سری vivo X100 قرار است در ۱۳ نوامبر ساعت ۷ عصر به وقت پکن وارد بازار شود. تاریخ و زمان در طی ارائه‌ای در کنفرانس توسعه‌دهندگان ویوو تأیید شد، رویدادی که اولین نسخه Origin OS 4 فقط در چین را شاهد بودیم. این شرکت همچنین vivo

vivo X100 series poster

به گزارش دیناز نیوز و به نقل از گسمارنا سری vivo X100 قرار است در ۱۳ نوامبر ساعت ۷ عصر به وقت پکن وارد بازار شود. تاریخ و زمان در طی ارائه‌ای در کنفرانس توسعه‌دهندگان ویوو تأیید شد، رویدادی که اولین نسخه Origin OS 4 فقط در چین را شاهد بودیم.

این شرکت همچنین vivo Watch 3 با سیستم عامل Blue را در این رویداد معرفی خواهد کرد. جزئیات کمی در مورد سیستم عامل جدید آن برای پوشیدنی ها در حال حاضر در دسترس است.

این اولین بار نیست که vivo به طور رسمی وجود vivo X100 را تایید می کند. تاکنون، طراحی گوشی را در پستی توسط یکی از مدیران شرکت دیده‌ایم، معیاری در AnTuTu که ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و چیپست Dimensity 9300 را به نمایش می‌گذارد، و همچنین گواهی شارژ ۱۲۰ واتی در ۳C را نشان می‌دهد.

این سری احتمالاً شامل دو گوشی vivo X100 و vivo X100 Pro می شود. یک عضو Pro+ در آغاز سال آینده به آن ملحق خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح