کد خبر : 208051
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 18:05

۴۷۰۰ مورد سرقت تجهیزات مخابراتی در گلستان

۴۷۰۰ مورد سرقت تجهیزات مخابراتی در گلستان

به گزارش ایلنای گلستان، غلامعلی شهمرادی اظهارکرد: در اثر سرقت تجهیزات مخابراتی شامل، کله پست و سایر تجهیزات اختلال در ارتباط مشترکین ایجاد شده است. به لحاظ تعدد سرقت‌ها در استان تامین تجهیزات زمان بر است و رفع خرابی زمان بیشتری به خود اختصاص داده که گاها نارضایتی مردم را در پی داشته است. وی

4700 مورد سرقت تجهیزات مخابراتی در گلستان

به گزارش ایلنای گلستان، غلامعلی شهمرادی اظهارکرد: در اثر سرقت تجهیزات مخابراتی شامل، کله پست و سایر تجهیزات اختلال در ارتباط مشترکین ایجاد شده است. به لحاظ تعدد سرقت‌ها در استان تامین تجهیزات زمان بر است و رفع خرابی زمان بیشتری به خود اختصاص داده که گاها نارضایتی مردم را در پی داشته است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده و کماکان نیز ادامه دارد.دستگاه‌های مرتبط همچون انتظامی و قضایی  تدبیر ویژه‌ای در این زمینه بیندیشند تا با پیشگیری از سرقت، نارضایتی مردم کاهش یافته و ارتباطات مخابراتی در بستری امن و مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

وی هزینه انجام شده در راستای ترمیم مسیر و تامین تجهیزات برای رفع خرابی های ناشی از سرقت در سه ماهه اول ۱۴۰۲را بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : خسارات وارده به مخابرات در اثر سرقت بیش از اینها بوده و عدم کسب در آمد از محل سرویس‌های قطع شده بخاطر سرقت تجهیزات را باید به آن اضافه کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مزایای درج رپورتاژ

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح